Saksamaa reisi kuues päev

TEISIPÄEV
- hommikul oli uni jälle sitaks hea. see voodi oli üldse mahe ja padi oli sama suur, kui pool voodit, väga haige. ainuke probleem hommikul oli see, et olin laisaks jäänud, ma ei viitsinud väga enam voodit ära teha, aga võtsin ennast kokku ja tegin ära. esimene hommik kui kass minu tuppa tuli.!
- hommikusöök oli ikka väga hea, kohvi tõesti enam ei tahtnud, läks aina kangemaks.
- kuna meil esimest tundi ei olnud, ei pidanud me bussiga minema. saime hoopis ta emaga kooli. kooli jõudsime umbes pool tundi varem. istusime ja joonistasime üksteisele.
- teine tund oli muusika. väga äge! õpetaja oli meessoost ja selline huvitav isiksus. tunni alguses tegid nad oma asju ja järsku vaatasin minu ees laual on lipik, peale kirjutatud "for lisete" minu kõrval istuv tüdruk ütles, et jessika saatis. avasin kirjakese ja seal oli kirjas "he is sitting in front of you" JAH MARTEN ISTUS MU EES. ta on vägavägaväga armas poiss. kõige armsam. uuuuh. igatahes siis õpetaja jagas meile laulikud ja hakkasime laulma. a-ram-sam-sam-a-ram-sam-sam, oli lugu mis mind kummitas terve päev. lubasin poistel ennast lüüa ka kui ma seda laulma peaks hakkama, lõpuks kalev ütles, et ta enam ei viitsi mind lüüa. muusika õpetaja tegi silma ja marten vaatas mind. okei, tund läks korda.
- Eglel pea valutas!
- pooled eesti omad jäid kuidagi kogemata haigeks..
- käisime kirikutes või ma ei mäleta täpselt enam.
- 1 euro pood oli jälle, uh love love love. H&M'ist ostsin endale pluuse 5euri eest mida te võite fb's mul seljas ka näha. ardo juba koolis ütles, et see oli ilus. "et nagu ainult viieka eest saab ju!" igakord kui ma selle lause ütlesin lisasin ma juurde "kui ma teile juba närvidele käin, siis kohe öelge". mu piirid olid paigas, sellepärast mul niivähe raha läkski!
- koju jõudes andis ema mulle kingi, kieli koti ja igast nänni, armas. sakslased on üldse kuidagi väga armsad.