Saksamaa reisi seitsmes päev

TEISIPÄEV
- hello sunshine ja tuul. viimane päev saksamaal. tunne oli mõnesmõttes hea samas ka halb. hea, et koju saab, halb et eestis tõsiselt koledad ilmad on.
- jessi ütles ka, et see on tõsiselt tobe, et me ära peame täna minema.
- hommikusöök oli ikka hea, no hullumeelne söök on seal. ei kohvile. mattias jättis minuga hüvasti, aga ütles, et kunagi me ikka näeme!
- eile käisime mattiase uue LAHTI KÄIVA KATUSEGA AUTOGA sõitmas, palusin tal katuse ka ära võtta. täna olin juba nohune. aga see oli seda väärt.
- rongiga hamburgi. istusin koos ingega. väga tore oli, naerda sai (loe, mängisin lolli ja teised naersid minu üle) laulsime anni ja krissuga pillerinile ka sünnipäeva laulu eesti ja saksa keeles, pillerini küsimus oli "kas see on saksa keeles?" armas, kõik võõrad ärimehed vaatasid ja naersid, aga see oli armas :)
- käisime siis linnapeal asju vaatamas, jagasime martiniga oma mõtteid, sest need kattusid. väga haige kuidas saab olla ühe inimesega nii sarnane mõttemaailm. hull.
- lõpuks saime ka vaba aega. rääkisin teiste sakslastega jessist ja kõik ütlesid, et ta pole normaalne, on küll, missest et natuke imelik, aga ta on täiesti normaalne, sama kreisi kui mina. käisime mäkis ja poodides, tahtsime maibiga tänaval laulma hakata, aga noh, ma ei tea miks see välja ei tulnud.. käisime mingis kingapoes ka, kus ma sain endale 5 euro eest uhked poolsaapad/kingad, ülikõva pood. ma ei taha sellest midagi rääkida, sest see oli väga väga hull pood! see pood küttis kuumaks!
- okei, lõpuks läksime rongiga tagasi. rongijaamas oli saksa ema vastas koos õega. krissu ja triin ütlesid et mul on armas pere ,ongi! krissu tahtis veel pilti teha, naljaga vist ikka.
- kuna õe kord oli valida kuhu me sööma lähme siis läksime mäkki. ema küsis mu käest mis ma süüa tahan, ütlesin et suva. ta näitas mingi burksi peale ja ma vastasin "jaja" lõpuks tõi ta mulle lauda 2 suurt big mäkki VÄGA HAIGE. sõime ära. autos ema küsis "Lisete on sul ikka veel kõht tühi" like wut, mis mõttes, ei ole, ma hakkan oksele kohe, mul on kõht väga täis.
- koju minek, pakkisin kohvri ära ja puhkasin (kohver oli 100kg raskem kui sinnaminnes). jess tuli oma õega minu tuppa ja me veits kammisime veel. õde läks mõne ajapärast magama ja ütles, et ma ei olnudki nii õudne, haha. lõpuks tegime emale nalja et me magame, kui ma karjudes ülesse tõusmine siis ema sai krambid, okei see oli väga naljakas.
- oli aeg minema hakata. istusime autosse ja juba varsti jõudsime kooli ette. felix ja reio olid juba platsis, me jessiga jõhkralt peitsime ennast autos. haha. vaikselt hakkasid kõik kogunema. kell oli juba nii palju, et buss oleks pidanud juba minema. ei. buss jäi hiljaks. feil. mõne ajapärast tuli buss. ja järsku hakkasid paljud nutma. isegi kristiine, kes muidu ei nuta, nuttis nii et hoia ja keela.. jessi ütles..
"seekord ma ei nuta. kui meil eestist ära minek on, siis ma vist küll nutan, kuna siis me ei näe üksteist enam mitte kunagi" kõik käisid mu jessit kallistamas ja varsti oligi aeg bussi istuda ja ära sõita.
lehva lehva
ka minul tuli pisar silma