Kulleritest ja kulleritest

Kas keegi palun seletaks mulle, miks on võimalik veebis tellimusi tehes kauba ning kätte saamise kohta märkusi kirjutada, kui mitte keegi nendega ei arvesta*? 
Mul oli täna kaks täiesti erinevat kulleri kogemust. Esimene neist oli päevasel ajal, enne kella kahte, kui helistas mulle kuller, kes minuni madratsi ja veel nipet-näpet kohale toimetama. Kuna kodulehel oli kirjas, et kulleriteenus on maja ette, siis ei arvanud ma sekundikski, et äkki oleks see inimene nii hea ja viiks mulle madratsi tuppa. Viies korrus, ega see nalja asi ole. Mulle öeldi ka, et lehvita "nutsu" ja ehk siis viiakse.
Kirjutasin tellides märkustesse, et kui oleks võimalik, siis sooviksin oma kaupa kätte saada 16.00-18.00 aeg, sest siis on mul võimalus kedagi appi kutsuda. Kirja lõpus tänasin viisakalt. 

Enne kella kahte helises telefon. 
"Kas te olete seal?"
No kus ma siis olen, kui ma tööl käin. Minu arvates on juba täiesti veider see, et tehingut tehes ei saanud ma mingit teadet selle kohta, mis päeval ja kellaajal minu tellitud kaup jõudma peaks. Seega ei osanud ma ka mingeid "olen see kell kodus" plaane teha. Rihardile ütlesin, et kui on vaja, siis ma ütlen talle ja ta tuleb appi. Aga kust ta siis keset päeva, tunni ajal ikka tuleb. 
Ütlesin teisel pool telefoni olnud mehele, et ma ei ole seal ning et praegu on üldse väga halb aeg, sest mul ei ole sellisel kellaajal kedagi appi kutsuda. Mille peale sain mina sellise vastuse:
"Mina seda niikuinii tassima ei hakka."
AAAAAAH! MA JU TEAN! Sa oled igatahes väga ebaviisakas kuller. Väga. Ütlesin talle veel korra, et ma tean ning mul pole hetkel tõesti kedagi, keda appi kutsuda. Palusin, et ta tooks kauba siis hoopis rahvamajja. Küll ma siis mingi transpordi rahvamajast koju sebin ja ehk mõned inimesed, kes on nii ilusad ja head, et aitavad selle ka viiendale korrusele transportida. Pärast tänutäheks keedan kohvi neile. Õigemini, teen pätikat, sest kohvimasinat ega presskannu mul veel ei ole. Aega on selle kiire asjaga, eks.
Kuller tõi selle siis ilusti rahvamajja, tassis selle isegi rahvamaja trepist (neli astet!) üles ja siis jättis madratsi koridori. 

Teine kokkupuude oli aga sisustuskaubamajaga ON24, millest tellimist ma absoluutselt ei kahetse. * Nemad arvestasid! Kodulehel oli ilusti kirjas, et kaup tuuakse koju, vajadusel täitsa tuppa. Kuna ma tellisin sealt endale voodi, siis tundus ilmselge, et mina neid osasid maja eest üksi üles tassima ei hakka. Aga mille pärast on antud e-poest tellimine niivõrd mugav? Valid oma asjad ära, teed oma tellimuse ja korras. Hiljem saadetakse Sulle veebivorm, milles küsitakse Su käest, mis kuupäev ja kellaaeg Sulle kauba saamiseks sobib ja kui pikk etteteatamist vajatakse. Lisaks mitmendale korrusele kaup on vaja transportida jne. Väga kliendisõbralik. Mina valisin tänase päeva ning vahemiku 16.30 - 18.00. Hiljem saadeti mulle kinnitus ja teada, et kaup saabub 17.00 +/- 30 minutit. Mina soovisin 30 minutilist etteteatamist, sest selle aja sees jõuan ilusti ennast töölt koju seada. Umbes-täpselt 16.30 helises mu telefon ja kuller andis teada, et on poole tunni pärast Kadrinas. Paar minutit enne kella viit oli auto ukse ees. Kaks meest tassisid vajalikud osad üles ning oligi korras.
"Meie soovime omalt poolt kena õhtut ja kõike head."
Aitäh. Vot need olid toredad kullerid. 

Kas neid kahte kogemust annab võrrelda? Ei.

Millised kullerikogemused teil olnud on?

Kommentaarid

  1. Minul on seoses oma poepidamisega päris palju kokkupuuteid kulleritega. Samuti seinast-seina. Kui alles avama hakkasin ja ruumi kätte polnud saanud, tellisin kaubad omale koju. Ja siis hakkaski mõnede kulleritega jant peale, ei leitud mu talu kuidagi üles, seega pidin küla keskele neile vastu minema, hea et oli auto päevasel ajal minu kasutada, muidu oleks vist bussiterminali oma kastid jätnud hoiule. Vastupidiselt aga DPD kullerile, kes leidsid mu kodu kenasti koheselt ülesse, isegi juhendamist ei vajanud. Neil nimelt olid uuendatud kaardid, kus kõik talunimed ja aadressid olemas. Siiani olengi vist kõige rohkem rahul DPD kulleritega, kes toovad kenasti mulle töö juurde pakid tuppa ära, ehkki parkimiskohta mul ukse ees hetkel ei ole ja peavad veits maad ikka tassima mu kaste. Aga mitte mingit virinat kunagi ei ole. Mõni teine kuller palub, et läheksin ise parklasse oma pakile järgi. Ja DPD juures meeldib mulle ka see, et nad teatavad vähemalt tund aega ette oma tulekust, samuti saab nende teekonda internetis jälgida ja vajadusel kohaletoimetamisaega ja kohta muuta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sul siis vedas. Minu negatiivne kullerteenus oli just DPD poolt. Kirjutasin neile ka tagasiside, et nad oskaksid minu kogemusest õppust võtta. Minu arust on elementaarne, et kuller on viisakas ja suhtleb kliendiga ilusti. See on ju nagu iga teine klienditeenindaja töö..

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused